مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 14 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-05اقتصادي

خرید تضمینی بیش از5700 تن گندم از کشاورزان همدانی 


مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: با همت شرکت های تعاون روستایی در روزهای آغازین خرید تضمینی5717 تُن گندم از کشاورزان خریداری شد.

- ایسنا/همدان مدیر تعاون روستایی استان همدان گفت: با همت شرکت های تعاون روستایی در روزهای آغازین خرید تضمینی5717 تُن گندم از کشاورزان خریداری شد.

مجید مسلمی راد درگفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه 37 مرکز خرید گندم توسط شرکت های تعاون روستایی در سطح استان همدان آماده خرید تضمینی گندم مازاد کشاورزان هستند، اظهارکرد: براساس مصوبه دولت هر کیلوگرم گندم امسال با نرخ 50 هزار ریال به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری می شود.

وی با بیان اینکه هر سال شبکه تعاونی های روستایی، سیلوهای دولتی و خصوصی در استان همدان خرید تضمینی گندم را انجام می دهند، خاطرنشان کرد:درسال گذشته شبکه تعاون روستایی بیش از 230 هزار تن گندم از کشاورزان با نرخ تضمینی خریداری کرد که حدود 60 درصد کل خرید تضمینی گندم استان بود.

وی با اشاره به اینکه شرکت های تعاونی روستایی استان به مباشرت از اداره کل غله و بازرگانی با ایجاد مراکزی در نزدیکی اراضی کشاورزی خرید تضمینی گندم را انجام می دهند، افزود: پیش بینی می شود به دلیل وقوع خشکسالی در سال زراعی جاری میزان تولید گندم در استان حدود 50 درصد کاهش داشته باشد که با این وصف میزان خرید تضمینی گندم نی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خرید تضمینی بیش از5700 تن گندم از کشاورزان همدانی 

خرید تضمینی بیش از5700 تن گندم از کشاورزان همدانی